mandag 26. september 2011

SUPERFORNØYD MED MIN NYE SMART-TELEFON
I fire uker har jeg nå testet ut min nye mobiltlf type SAMSUNG, Galaxy S2.  Den er bare tøff og svarer til forventningene.
Overgangen var stor fra min gamle knastetlf fra Sony Ericsson, men nå sitter touch,en der den skal.
Vi snakker om tilvenning og fortrolighet til selve den type telefon. Jeg bruker den daglig til ringing, meldinger, litt fotografering og en del datatrafikk. 
Betjenings-ikonene er flyttbare så du kan skreddersy oppsettet slik det passer for deg.
Grafikk og bildekvalitet er enorm og vekten er kun 116 gram.
En super smarttelefon til daglig hygge.  Trolig ikke robust nok til villmarken, men med beskyttelse så går vel det og.  Må teste dette.  Må lades litt oftere enn gammel,n
Storfornøyd;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar